Vantaghji è precauzioni per l'installazione di un contatore di elettricità cun trasformatore di corrente

Perchè u metru deve esse dotatu di un trasformatore? Questu hè per evità di brusgià u contatore è di risparmià soldi. In termini di risparmiu di soldi, u prezzu di un picculu metru di corrente cù u trasformatore serà inferiore à quellu di un grande metru di corrente. Da a prospettiva di a sicurezza di u contatore elettricu, se a quantità di corrente in tuttu u ciclu supera a gamma di tolleranza di u contatore, allora serà danneggiata. Per evità di brusgià u metru, hè necessariu installà una bona qualità 11kv trasformatore di corrente.

e precauzioni per l'installazione di un contatore di elettricità includenu e seguenti parti:

1. Verificate prima di l'installazione

Verificate u metru prima di installallu, principalmente per verificà l'aspettu di u metru. Attenti quandu si verifica per evità l'acquistu di prudutti inferiori. Generalmente, i contatori produtti da i fabbricanti regulari avranu un sigillu, soprattuttu fate attenzione à stu puntu, per vede se u sigillu hè cumpletu, è pò esse installatu solu dopu avè passatu u test.

2. U locu di stallazione

U metru ùn hè micca installatu à casu vicinu à a porta d'entrata. Hà ancu certe esigenze per l'ambiente circundante. Hè megliu installallu in un locu relativamente vacante. Dentru -40 gradi, l'umidità ùn pò micca esse più altu chì 85%, à u listessu tempu ùn pò micca esse direttamente esposta à u sole, l'altezza hè mantenuta à 1,8m.

3. L'operazione di stallazione

Quandu installate u metru, avete bisognu di installallu secondu u schema di cablaggio, cunnette i fili sopra unu per unu, ogni vite deve esse fissata in postu, avete bisognu di testà dopu l'installazione, è pudete aduprà dopu avè passatu u test.


Tempu di posta: Jul-17-2020