Felicitazioni per i nostri trasformatori di corrente è tensione 11kv è 33KV chì anu passatu a prova KEMA

Felicitazioni per i nostri trasformatori di corrente è tensione 11kv è 33KV chì anu passatu a prova KEMA

Tempu di liberazione: 30 dicembre 2020

KEMA hè l'abbreviazione olandese (Keuring Van Elektrotechnische Materialen).U scopu di l'affari di KEMA si sviluppò gradualmente, è diventa una autorità indipindente di punta in l'industria globale di i servizii energetichi.Per più di 80 anni, KEMA aiuta i clienti à predichendu a direzzione di u cambiamentu è à risolve sfide cumplesse di energia è utilità.Ghjucà un rolu impurtante in assicurà a dispunibilità, l'affidabilità, a sustenibilità è a prufittuità di l'energia glubale è i prudutti è i prucessi energetichi.

In diversi prughjetti di serviziu, KEMA ghjucà u rolu di ingegnere, cunsultante cummerciale, espertu di gestione di prucessi è cambiamenti.Da a strategia tecnica, di gestione è regulamentaria è a pianificazione à u cuncepimentu di l'ingegneria, l'implementazione è l'evaluazione di ottimisazione di u prucessu è di u rendiment, etc. E l'industria di l'utilità per furnisce soluzioni cummirciali è tecniche complete.

KEMA hà a sede in Arnhem, Paesi Bassi, cù filiali in 20 paesi in u mondu.Dapoi più di ottant'anni, a qualità, l'integrità, l'affidabilità è a cunniscenza prufessiunale sò stati i valori fundamentali di KEMA.

UTrasformatori di tensione è di corrente 11kv è 33KVpruduciutu da a nostra fabbrica di trasformatori anu passatu a prova KEMA è uttene u rapportu di prova KEMA.

11

Semu fabricatori elettrici in Cina.Cusì, tutti i nostri prudutti sò fabbricati strettamente in termini di ISO9001 & KEMA, è esportemu à più di 30 paesi è sò assai soddisfatti di a nostra qualità è di u serviziu dopu a vendita.

Sè avete bisognu, pudete cuntattateci per i risultati di teste KEMA di i nostri trasformatori è u nostru catalogu di prudutti.

Aspittemu avanti di stabilisce u cuntattu cù voi è di sviluppà inseme.

Mandate a vostra dumanda avà