Chì difetti ponu accade in i trasformatori di tipu seccu?Sapete a causa di u fallimentu

Chì difetti ponu accade in i trasformatori di tipu seccu?Sapete a causa di u fallimentu

Tempu di liberazione: 11-09-2021

Trasformatore di tipu seccu hè unu di i trasformatori.Havi i vantaghji di una piccula dimensione è un mantenimentu convenientu.In ogni casu, à u stessu tempu, ci sò sempre assai prublemi in l'usu di u sistema, cum'è u fallimentu di l'avvolgimentu, u fallimentu di u switch è u fallimentu di u core di ferru, etc., chì affettanu u so funziunamentu normale.

TC

1. A temperatura di u transformatore s'arrizza anormalmente
U funziunamentu anormali di i transformatori di tipu seccu si manifesta principalmente in a temperatura è u rumore.
Se a temperatura hè anormalmente alta, e misure di trattamentu specifichi è i passi sò i seguenti:
1. Verificate s'ellu u termostatu è u termometru sò malfunctioning
Verificate se u dispusitivu di soffiu d'aria è a ventilazione interna sò normali;
Verificate a cundizione di carica di u trasformatore è l'inserimentu di a sonda di u termostatu per eliminà u malfunzionamentu di u termostatu è u dispusitivu di soffiu.In cundizioni normali di carica, a temperatura cuntinueghja à cresce.Hè da esse cunfirmatu chì ci hè un difettu in u transformatore, è l'operazione deve esse firmata è riparà.
I mutivi di l'aumentu anormali di a temperatura sò:
Cortu circuitu trà strati parziali o giri di bobinazioni di trasformatore, cuntatti interni sbulicati, resistenza di cuntattu aumentata, cortu circuiti in u circuitu secundariu, etc.;
Cortu-circuit parziale di u core di u transformatore, danni à l'insulazione di u core di u core utilizatu per clamping the core;
Operazione di sopracarga à longu andà o sovraccarichi di accidenti;
Deterioramentu di e cundizioni di dissipazione di u calore, etc.
2. Trattamentu di u sonu anormali di u trasformatore
I soni di trasformatore sò divisi in soni normali è soni anormali.U sonu normale hè u sonu "buzzing" generatu da l'excitazione di u trasformatore, chì cambia in forza cù a dimensione di a carica;Quandu u transformatore hà un sonu anormale, prima analizà è determina se u sonu hè in u trasfurtore o fora.
S'ellu hè internu, e parte pussibuli sò:
1. Se u core di ferru ùn hè micca strettu chjapputu è alluntanatu, farà un sonu "dingdong" è "huhu";
2. Se u core di ferru ùn hè micca in terra, ci sarà un ligeru sonu di scaricamentu di "peeling" è "peeling";
3. Poveru cuntattu di u cambiamentu pruvucarà soni "squeak" è "crack", chì cresce cù l'aumentu di a carica;
4. U sonu sibilante serà intesu quandu a contaminazione di l'oliu nantu à a superficia di u casing hè seriu.
S'ellu hè esternu, e parte pussibuli sò:
1. Un pesante "buzzing" serà emessu durante u funziunamentu di overload;
2. A tensione hè troppu alta, u transformatore hè forte è forte;
3. Quandu a fasa manca, u sonu di u trasformatore hè più forte di u solitu;
4. Quandu a risonanza magnetica si trova in u sistema di a reta di l'energia, u trasformatore emette un rumore cù un spessore irregolare;
5. Quandu ci hè un cortu circuitu o grounding in u latu di bassa tensione, u transformatore farà un sonu enormu "boom";
6. Quandu a cunnessione esterna hè solta, ci hè arcu o scintilla.
7. Manipulazione simplice di fallimentu di cuntrollu di temperatura
3. Bassa resistenza insulation di core di ferru à terra
U mutivu principale hè chì l'umidità di l'aria ambientale hè relativamente alta, è u trasformatore di tipu seccu hè umitu, risultatu in una bassa resistenza d'insulazione.
Soluzione:
Pone a lampa di tungstenu di iodu sottu à a bobina di bassa tensione per una coccia continua per 12 ore.Sempre chì a resistenza d'insulazione di u core di ferru è di e bobine d'alta è bassa tensione hè bassa per via di l'umidità, u valore di resistenza d'insulazione serà aumentatu in cunseguenza.
4, a resistenza d'insulation core-to-ground hè zero
Mostra chì a cunnessione solida trà i metalli pò esse causata da burrs, fili di metalli, etc., chì sò purtati in u core di ferru da pittura, è i dui estremità sò sovrapposti trà u core di ferru è u clip;l'insulazione di u pede hè dannatu è u core di ferru hè cunnessu à u pede;ci hè u metallu caduta in a bobina di bassa tensione, facendu chì a piastra di tirata sia cunnessa à u core di ferru.
Soluzione:
Aduprate u filu di piombu per scaccià u canali trà e fasi core di a bobina di bassa tensione.Dopu avè cunfirmatu chì ùn ci hè micca materia stranera, verificate l'insulazione di i pedi.
5. Chì deve esse pagatu attente à quandu powering in situ?
In generale, l'agenzia di l'alimentazione di l'energia manda u putere 5 volte, è ci sò ancu 3 volte.Prima di mandà u putere, verificate u strettu di u bullone è s'ellu ci sò oggetti stranieri metallichi nantu à u core di ferru;s'ellu a distanza d'insulazione risponde à u standard di trasmissione di energia;s'ellu a funzione elettrica hè operatu nurmale;se a cunnessione hè curretta;Sia l'insulazione di ogni cumpunente risponde à u standard di trasmissione di energia;verificate s'ellu ci hè condensazione in u corpu di u dispusitivu;verificate s'ellu ci sò buchi in a cunchiglia chì ponu permette l'ingressu di i picculi animali (in particulare a parte di l'entrata di u cable);s'ellu ci hè un sonu di scaricamentu durante a trasmissione di energia.
6. Quandu i scossa di a trasmissione di u putere, a cunchiglia è a scarica di u pianu di u metro
Mostra chì a cunduzzione trà i platti di cunchiglia (alia d'aluminiu) ùn hè micca abbastanza bè, chì hè una terra povira.
Soluzione:
Aduprate un metru di agitazione 2500MΩ per scumpressà l'insulazione di u bordu o scrape off the paint film of each connection part of the shell and connect it to the ground with a ramu filu.
7. Perchè ci hè un sonu di scaricamentu durante a prova di trasmissioni?
Ci sò parechje pussibulità.A piastra di pull hè posizionata à a parte tensionata di a pinza per scaricamentu.Pudete utilizà un blunderbus quì per fà chì a piastra di pull è a pinza cunduca una bona cunduzzione;u creepage bloccu cuscini, soprattuttu u pruduttu high voltage (35kV) hà causatu stu Fenomenu, hè necessariu di rinfurzà u trattamentu insulation di u spacer;u cable d'alta tensione è u puntu di cunnessione o a distanza d'insulazione vicinu cù u bordu di scontru è u tubu di cunnessione di u cantonu pruduceranu ancu un sonu di scaricamentu.A distanza d'insulazione deve esse aumentata, i bulloni deve esse stretti, è e bobine d'alta tensione deve esse verificate.Sia ci sò particeddi di polvera nantu à u muru internu, perchè e particeddi assorbanu l'umidità, l'insulazione pò esse ridutta è a scaricamentu pò esse.
8. Faults cumuni di u funziunamentu di u termostatu
I difetti cumuni è i metudi di trattamentu di cuntrollu di temperatura durante u funziunamentu.
9, difetti cumuni in u funziunamentu di u fan
I difetti cumuni è i metudi di trattamentu di i fan durante l'operazione
10. U tassu di sbilanciamentu di resistenza DC supera u standard
In a prova di trasmissioni di l'utilizatore, i bulloni allentati o i prublemi di metudu di prova pruvucanu chì a rata di sbilanciamentu di resistenza DC supererà u standard.
Verificate l'elementu:
S'ellu ci hè resina in ogni tap;
Sia a cunnessione di u bolt hè strettu, in particulare u bolt di cunnessione di a barra di rame di bassa tensione;
S'ellu ci hè pittura o altre materia stranera nantu à a superficia di cuntattu, per esempiu, aduprate carta di liscia per liscia a superficia di cuntattu di l'articulazione.
11. Cambia di viaghju anormali
L'interruttore di viaghju hè un dispositivu chì prutege l'operatore quandu u transformatore hè alimentatu.Per esempiu, quandu u transformatore hè alimentatu, u cuntattu di l'interruttore di viaghju deve esse chjusu immediatamente quandu ogni porta di cunchiglia hè aperta, cusì chì u circuitu d'alarma hè attivatu è una alarma hè emessa.
Guasti cumuni: Nisuna alarme dopu l'apertura di a porta, ma sempre alarme dopu a chjusa di a porta.
Possibili ragiuni: Poveru cunnessione di l'interruttore di viaghju, malfunzionamentu o malfunzionamentu di l'interruttore di viaghju.
Soluzione:
1) Verificate i cablaggi è i terminali di cablaggio per fà li in bonu cuntattu.
2) Sostituite l'interruttore di viaghju.
3) Verificate è serrate i bulloni di posizionamentu.
12. U pipa di cunnessione di u cantonu hè brusgiatu
Verificate cù cura e parti nere di a bobina d'alta tensione è sguassate a parte più scura cù un cuteddu o foglia di ferru.Se u neru di carbone hè sguassatu è u culore rossu hè filtratu, significa chì l'insulazione in a bobina ùn hè micca danatu è a bobina hè soprattuttu in bona cundizione.Ghjudicate s'ellu a bobina hè short-circuited misurà u rapportu di trasfurmazioni.Se u rapportu di trasfurmazioni di a prova hè normale, significa chì u difettu hè causatu da un cortu circuitu esternu è l'adattatore d'angolo hè brusgiatu.

Mandate a vostra dumanda avà