Sutta a situazione epidemica, perchè u cummerciu cù i paesi longu u "Belt and Road" cresce in modu stabile?

Sutta a situazione epidemica, perchè u cummerciu cù i paesi longu u "Belt and Road" cresce in modu stabile?

Tempu di liberazione: 28-May-2021

Sutta a situazione epidemica, perchè u cummerciu cù i paesi longu u "Belt and Road" cresce in modu stabile?

2,5 trilioni di yuan in impurtazioni è esportazioni, un aumentu di 21,4%, chì rapprisentanu u 29,5% di l'impurtazioni è l'esportazioni di u cummerciu esteru di u mo paese - questa hè a situazione cummerciale trà u mo paese è i paesi longu u "Belt and Road" in u primu trimestre.Dapoi u scoppiu di l'epidemie, stu numeru di impurtazioni è esportazioni hà mantinutu una crescita stabile.

Simultaneamente cù a ricuperazione stabile di u cummerciu esteru in u primu trimestre, a crescita di u cummerciu di u mo paese cù i paesi longu u "Belt and Road" hè ancu aumentatu significativamente: da un incrementu di 7,8% in u primu trimestre di 2019 è 3,2% in u primu trimestre. di 2020, à una crescita di più di 20% oghje.

"Ecludendu l'impattu di a basa annuale bassa, u mo paese hà ottenutu una crescita stabile in u cummerciu cù i paesi longu u 'Belt and Road'".disse Zhang Jianping, direttore di u Centru di Ricerca di Cooperazione Economica Regionale di l'Istitutu di Ricerca di u Ministeru di u Cummerciu.Recuperate è tira ".

Tali successi sò duramente guadagnati.Malgradu l'impattu di l'epidemie, a crescita di u cummerciu di u mo paese cù i paesi longu u "Belt and Road" ùn hè micca stata cumprumessa.In particulare in u primu trimestre di l'annu passatu, quandu u valore tutale di l'importazione è l'esportazione di u mo paese hè cascatu di 6,4% annu, u voluminu di l'importazione è l'esportazione di a Cina cù i paesi longu a strada hà righjuntu 2,07 trilioni di yuan, un aumentu di 3,2% annu. -annu, chì hè 9,6 punti percentuali più altu ch'è u tassu di crescita generale.Si pò dì chì hà ghjucatu un rolu impurtante in u sustegnu di u cummerciu esteru di u mo paese.

"Sutta l'impattu di l'epidemie nantu à a catena di fornitura glubale, u cummerciu di u mo paese cù i paesi longu a 'Belt and Road' hà mantinutu una crescita stabile.Questu hè di grande significazione per a prumuzione di a diversificazione di u mercatu di u mo paese è di stabilizà u cummerciu di basa di u cummerciu esteru, è ancu face una cuntribuzione impurtante à a ricuperazione di u cummerciu mundiale ".Li Yong, vicedirettore di u Cumitatu d'Esperti di a Società Chine per u Cummerciu Internaziunale, hà dettu.

Sutta a situazione epidemica, u cummerciu di u mo paese cù i paesi longu u "Belt and Road" hà mantinutu una crescita stabile, è ancu una crescita rapida per certi paesi.Cosa significa?

Prima di tuttu, questu hè una manifestazione di a resilienza è a vitalità di l'ecunumia chinesa è a forte capacità di fornitura è di fabricazione.

Da u puntu di vista di a cumpusizioni di l'esportazione in u primu trimestre, l'esportazioni di i prudutti meccanichi è elettrici rapprisentanu più di 60%, è i prudutti meccanichi è elettrici, tessili, ecc.A capacità di fabricazione è esportazione sustinuta è stabile ùn sò micca solu una manifestazione di a prevenzione è u cuntrollu efficace di l'epidemie di a Cina è a ricuperazione è u sviluppu ecunomicu sustinutu, ma ancu una cunferma di u statu insustituibile di "Made in China" in u mercatu globale.

Siconda, i treni Cina-Europa operanu in modu ordinatu durante l'epidemie, chì hà ghjucatu un rolu indispensabile in u mantenimentu di a stabilità di a catena di supply chain industriale glubale, cumpresi i paesi longu u "Belt and Road".

Senza u flussu fluidu di trasportu è logistica, cumu pudemu parlà di u cummerciu normale?Affettatu da l'epidemie, ancu se u trasportu marittimu è aereu hè statu bluccatu, u China-Europe Railway Express, cunnisciutu cum'è u "cammellu d'acciaio", opera sempre in modu ordinatu, cum'è l'"arteria principale" di a catena industriale glubale è un "Ligna di salvezza" impurtante per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie.

Li Kuiwen, un portavoce di l'Amministrazione Generale di Dogana, hà dettu chì u China-Europe Railway Express hà un rolu impurtante in a prumuzione di u sviluppu di u cummerciu cù i paesi longu a strada."In u primu trimestre, l'impurtazioni è l'esportazioni di u mo paese à i paesi longu a strada anu aumentatu da 64% da u trasportu ferroviariu".

I dati mostranu chì in u primu trimestre di questu annu, i treni Cina-Europa anu apertu 1.941 è mandatu 174.000 TEU, rispettivamente di 15% è 18% annu in annu.In 2020, u numeru di treni espressi Cina-Europa hà righjuntu 12,400, un aumentu annu di 50%.Si pò dì chì u funziunamentu urdinatu di u trenu express China-Europe hà furnitu una guaranzia impurtante per u crescita di u cummerciu trà u mo paese è più paesi longu a strada "Belt and Road".

Una volta, l'espansione cuntinuu di l'apertura di u mo paese è l'espansione cuntinuu di i partenarii cummerciale sò ancu diventati un mutivu impurtante per a crescita constante di u cummerciu di u mo paese cù i paesi longu a strada.

In u primu trimestre, u mo paese hà ottinutu una rapida crescita in l'impurtazioni è l'esportazioni à certi paesi longu a strada.Frà elli, hà aumentatu da 37,8%, 28,7% è 32,2% per Vietnam, Tailanda è Indonesia, è aumentatu da 48,4%, 37,3%, 29,5% è 41,7% per a Pulonia, Turchia, Israele è Ucraina.

Pò esse vistu chì in i 19 accordi di cummerciu liberu firmati trà u mo paese è 26 paesi è regioni, una grande parte di i so cumpagni di cummerciale sò da i paesi longu u "Belt and Road".In particulare, l'ASEAN hè diventatu u più grande cumpagnu cummerciale di u mo paese in un colpu l'annu passatu.Ghjucà un rolu impurtante in a stabilizazione di u cummerciu esteru.

"A Cina è i paesi longu u "Belt and Road" anu una cooperazione sistematica, micca solu u cummerciu, ma ancu una grande quantità di investimenti stranieri, cuntratti di prughjettu, ecc. cummerciu ".Zhang Jianping Say.

In fatti, in l'ultimi anni, u ritmu di crescita di u cummerciu di u mo paese cù i paesi longu a strada hè generalmente più altu ch'è u livellu generale di u cummerciu, ma per via di l'impattu di l'epidemie, u ritmu di crescita hà fluttuatu in una certa misura.In attesa di u futuru, Bai Ming, vicedirettore di l'Istitutu di Ricerca di Mercatu Internaziunale di u Ministeru di u Cummerciu, crede chì cù u cuntrollu graduali di l'epidemie, l'espansione cuntinuu di l'apertura di China, è una seria di pulitiche favurevuli, e prospettive per u futuru. a cuuperazione ecunomica è cummerciale trà u mo paese è i paesi longu u "Belt and Road" sò promettenti.

 

Mandate a vostra dumanda avà