I Ghjochi Paralimpichi di Tokyo anu vistu u primu atleta infettatu da COVID-19

I Ghjochi Paralimpichi di Tokyo anu vistu u primu atleta infettatu da COVID-19

Tempu di liberazione: 20-aug-2021

mostra di u produttu

L'atleta hà dichjaratu chì hà iniziatu una quarantena di 14 ghjorni dopu à l'arrivu in Giappone da l'oltremare.Hè sempre in quarantena è ùn hè micca ancu spustatu in u Villaghju Olimpicu.Questa hè ancu a prima volta chì l'atleti Paralimpiadi sò infettati da COVID-19.

Inoltre, i restanti 11 membri di u persunale includenu i media, u staffu di u cumitatu d'urganizazione è e cumissioni cummerciale.Frà elli, dui sò di l'oltremare è l'altri nove campanu in Giappone per un bellu pezzu.

Finu a ora, u numeru di casi COVID-19 ligati à i Paralimpiadi hà righjuntu 86.
I 16 Ghjochi Paralimpichi si terranu in Tokyo, Giappone da u 24 d'aostu à u 5 di settembre.
A situazione pandemica glubale hè sempre assai seria, è u cummerciu internaziunale face una sfida cusì senza precedente.À u listessu tempu, hè ancu una opportunità per noi.

Indipendentemente da a situazione, AISO electric si ferma à a qualità di u produttu è u serviziu, per purtà à i clienti prudutti di qualità è sperienza di shopping.

Yueqing Aiso hè un fornitore prufessiunale di l'esportazione di l'equipaggiu elettricu.I prudutti d'esportazione includenu: Serie di Dispositivi Set Completi,equipaggiu elettricu d'alta tensione, equipamentu elettricu di bassa tensione è trasformatori.Avemu 3 fabbriche, tutti i prudutti sò pruduciuti in stretta cunfurmità cù i standard ISO9001 è CE.

Sì avete qualchissia dumande o esigenze nantu à l'equipaggiu elettricu, per piacè sentite à voicuntatta ci.

 

Mandate a vostra dumanda avà