A diffarenza trà l'interruttore di trasferimentu automaticu di doppia putenza è l'interruttore di isolamentu

A diffarenza trà l'interruttore di trasferimentu automaticu di doppia putenza è l'interruttore di isolamentu

Tempu di liberazione: Aug-24-2022

1. A quantità di corrente disconnected da i dui hè diversu

 

Dapoi uinterrupteur isolantÙn hà micca un dispositivu di soffiu magneticu, hè solu adattatu per disconnect the current unloaded, ma ùn pò micca disconnect the load current and short-circuit capacità.Dunque, uinterrupteur isolantL'apparecchi domestici ponu esse sicuru solu quandu u circuitu di putenza hè disconnectatu in modu sicuru.L'operazione hè fatta cù cura, è l'operazione cù carica hè attenta è meticulosa, per prevene accidenti di produzzione di sicurità.

 

A causa di u dispusitivu di soffiu magneticu, uinterruttore di trasferimentu automaticu di doppia putenzapò disconnect u currenti di carica è u so currenti di carica nominali, ma u listessu ùn pò disconnect a capacità di cortu-circuit.

 

 

2. Uinterruttore automaticu à doppia putenzahà un dispositivu di soffiu magneticu, mentri l'interruttore di isolamentu ùn hà micca un tali dispusitivu

 

Allora chì hè a diffarenza se avete stu dispusitivu di soffiu magneticu?Per dichjarà chjaramente, l'equipaggiu di soffiu magneticu hè di aiutà megliu in a rottura è a chjusura di l'interruttori elettrici, è pò ancu ragiunamente limità l'isolamentu elettricu per aiutà l'isolamentu elettricu à estingue.Ci hè un tali dispusitivu di soffiu magneticu, chì hè più sicuru per i switches elettrici.Dunque, a maiò parte di l'interruttori elettrici sò tutti dotati di equipaghji di soffiu magneticu.Hè un interruttore elettricu per usu in casa.

 

3. E funzioni dil'interruttore di trasferimentu automaticu di doppia putenzaè uinterruttore di isolamentusò sfarenti

 

Perchè l'interruttore di isolamentu ùn hà micca un equipamentu di soffiu magneticu, hè generalmente utilizatu in a parte di l'equipaggiu di circuitu di alimentazione d'alta tensione chì deve esse energizata è a parte chì deve esse spenta per realizà una funzione d'isolamentu, in modu à assicurà a mantenimentu di u circuitu di alimentazione d'alta tensione da u persunale.è ispezioni per assicurà a sicurità di u persunale.

 

L'interruttore di trasferimentu automaticu di doppia putenza hè utilizatu in l'equipaggiu d'alta tensione mobile, chì pò disconnect u currenti di difettu cumuni in l'equipaggiu d'alta tensione è a so corrente nominale, cusì e funzioni di i dui sò diffirenti, ma i dui sò cumpletamente Hè utilizatu. in l'equipaggiu d'alta pressione.Naturalmente, in l'elettricità di bassa tensione, ci sò ancu interruttori isolanti cunnessi è interruttori di commutazione automatica à doppia putenza.

4.Perchè Yueqing AIso?

4.1: Ingegneria cumpleta è supportu tecnicu: 3 pruduttori prufessiunali, è squadra di serviziu tecnicu.

4.2: A qualità hè No1, a nostra cultura.

4.3: Tempi di guidà rapidamente: "U tempu hè oru" per voi è per noi

4.4: 30min di risposta rapida: avemu una squadra prufessiunale, 7 * 20H

Guadagna a fiducia di i clienti grazia à a so reputazione pruvata per affidabilità, prestazioni è longa vita.

 

Sì avete qualchì quistioneso qualsiasi bisogni di u produttu, sentite liberu di cuntattatemi.

Mandate a vostra dumanda avà