Novu Disegnu 16A à 100A 4P Cambiamentu Automaticu

Novu Disegnu 16A à 100A 4P Cambiamentu Automaticu

Tempu di liberazione: 19-Jan-2021

Generale

ASIQ dual power switch (in seguitu chjamatu Switch) hè un switch chì pò cuntinuà à furnisce l'energia in casu d'emergenza.U switch hè custituitu da un interruttore di carica è un controller, chì hè principalmente utilizatu per detectà se l'alimentazione principale o l'alimentazione standby hè normale.Quandu u

L'alimentazione principale hè anormale, l'alimentazione in standby hà da cumincià à travaglià immediatamente, per assicurà a continuità, l'affidabilità è a sicurità di l'alimentazione.Stu pruduttu hè specialmente cuncepitu per a stallazione di guida di a famiglia è hè aduprata apposta per a scatula di distribuzione PZ30.

Stu switch hè adattatu per i sistemi di alimentazione di emergenza cù 50Hz / 60Hz, tensione nominale di 400V è currente nominale menu di 100A.Hè largamente utilizatu in parechje occasioni induve l'interruzioni di energia ùn ponu esse sustinuti.(L'alimentazione principale è standby pò esse a rete elettrica, o principià u generatore, a bateria di almacenamiento, etc. L'alimentazione principale è standby hè persunalizatu da l'utilizatore).

U pruduttu risponde à u standard: GB/T14048.11-2016"Switchgear di bassa tensione è controlgear Part 6: multifunzionaleapparatu ilettricu parte 6: apparatu di cunversione di trasferimentu autumàticu". ATS Interruttore di trasferimentu automaticu di doppia putenza Istruzzioni utili Istruzzioni di funziunamentu

Funzioni è funzioni strutturali 

U switch hà i vantaghji di u picculu voluminu, bella apparenza, cunversione affidabile, installazione è mantenimentu còmuda, è longa vita di serviziu.U cambiamentu pò realizà a cunversione automatica o manuale trà l'alimentazione cumuni (I) è l'alimentazione in standby (II).

Cunversione autumàticu: Carica automatica è ricuperazione micca autumàticu: Quandu l'alimentazione di l'alimentazione cumuna (I) off (o fallimentu di fase), u cambiamentu passa automaticamente à l'alimentazione standby (II).È quandu l'alimentazione cumuna (I) torna à u normale, u switch resta in l'alimentazione standby (II) è ùn torna micca automaticamente à l'alimentazione cumuna (I).L'interruttore hà un cortu tempu di commutazione (livellu di millisecondi) in u statu automaticu, chì pò realizà un fornimentu di energia ininterrotta à a rete elettrica.

Cunversione manuale: Quandu u cambiamentu hè in u statu manuale, pò esse realizatu a cunversione trà l'alimentazione manuale cumuna (I) è l'alimentazione standby (II).

Cundizioni di travagliu normale

A temperatura di l'aria hè -5℃~+40, u valore mediu

in 24 ore ùn deve esse più di 35.

L'umidità relativa ùn deve esse più di 50% à maxtemperatura +40, l'umidità relativa più alta hè permessaà a temperatura più bassa, per esempiu, 90% à + 20, ma ua cundensazione serà prudutta per u cambiamentu di temperatura, chì deve esse cunsideratu.

L'altitudine di u locu di muntagna ùn deve esse più di 2000m.Classificazione: IV.

L'inclinazione ùn hè micca più cà±23°.

Grau di contaminazione: 3.

Parametri tecnichi

Nome di mudellu ASIQ-125
Corrente nominale le(A) 16,20,25,32,40,50,63,80,100
Utilizà a categuria AC-33iB
Tensione nominale di travagliu Us AC 400V / 50Hz
Tensione nominale d'isolazione Ui AC690V / 50Hz
Tensione nominale di resistenza à l'impulsu Uimp 8 kV
Limite nominale di corrente di cortocircuito Iq 50 kV
Vita di serviziu (tempi) Mecànicu 5000
Elettricu 2000
Polu No. 2p, 4p
Classificazione Grade PC: pò esse fabbricatu è resistutu senza corrente di cortu circuitu
Dispositivu di prutezzione di cortu circuitu (fusibile) RT16-00-100A
Circuitu di cuntrollu Tensione nominale di cuntrollu Us: AC220V, 50Hz
Cundizioni di travagliu nurmale: 85%Us-110%Us
Circuitu ausiliari Capacità di cuntattu di u cunvertitore di cuntattu: : AC220V 50Hz le=5y
Tempu di cunversione di u contactor ‹ 30 ms
U tempu di cunversione di l'operazione ‹ 30 ms
Torna u tempu di cunversione ‹ 30 ms
U tempu di spegnimentu ‹ 30 ms

Sughjetti chì necessitanu attenzione

Hè strettamente pruibitu di cambià manualmente l'interruttore in ustatu automaticu.U switch deve esse operatu manualmente sottu u statu manuale.

Deve assicurà chì u pruduttu ùn hè micca elettrificatu quandumantenimentu o rivisione;Dopu chì u mantenimentu o a revisione hè finita, u controller di l'alimentazione duale deve esse restituita à u statu automaticu.

U cambiamentu pò travaglià in modu affidabile à u 85% -110% di i valutatitensione di travagliu.Quandu a tensione hè troppu bassu, l'aumentu di a temperatura di a bobina aumenterà, chì pò causà a bobina per brusgià.

Verificate a flessibilità di a trasmissione è detectà a caricae cundizioni di generazione è disconnessione in ogni stadiu di l'alimentazione normale è standby.

Sè a stallazione ùn pò esse realizatu secondu apassi curretti per via di cablaggio è altre ragioni, per piacè cuntattateci.E distanze di sicurezza S1 è S2 ùn deve esse micca più bassu di l'etichette in a figura seguente.Per piacè verificate l'integrità di u switch prima di a stallazione.

Struttura esterna è dimensione di l'installazione

Indicatore di putenza cumuni (I).Selettore manuale / automaticu

Indicatore di alimentazione in standby (II).Bloccu terminal cumuni (AC220 V)

Bloc terminal di riserva (AC220 V)Maniglia di operazione manuale

Indicazione di chiusura comune (I ON) / chiusura standby (II ON).

Terminale di u latu di putenza cumuni (I).Terminale di riserva (II) à u latu di l'alimentazione

Terminale laterale di carica

 

1. Metudu di stallazione è di disassemblamentu: Stu interruttore hè stallatu cù un rail di guida standard di 35 mm, è u spessore di a lamiera di guida hè menu di 1,5 mm.

2. Fibbia l'estremità inferiore di a scanalatura di a guida di guida à a parte posteriore di u pruduttu in a guida di guida prima, poi spinghje u pruduttu in sopra è pressu in l'internu, è installate in u locu.

3. Metudu di disassemble: Push u prodottu up e poi tirà fora à compie disassemblage.

Schema schematicu internu di l'interruttore

K1: selettore manuale / automaticu K2 K3: interruttore di valvula interna

J1: relè AC220V

1: Segnale passiu di uscita di l'alimentazione cumuna 2: Segnu passiu di uscita di l'alimentazione in standby

ATS Interruttore di trasferimentu automaticu di doppia putenza

Usu è mantenimentu

Verificate a flessibilità di a trasmissione è detectà a caricae cundizioni di generazione è disconnessione in ogni stadiu di l'alimentazione normale è standby.

Sè a stallazione ùn pò esse realizatu secondu apassi curretti per via di cablaggio è altre ragioni, per piacè cuntattateci.E distanze di salvezza S1 è S2 ùn deve esse più bassu di a marca in a figura sopra.

U mantenimentu è l'ispezione deve esse operatu dai prufessiunali è tutti l'alimentarii di l'energia sò tagliati in anticipu.

Verificate se a parte di cuntattu di ogni apparecchiu elettricuhè affidabile è compactu prima, è se u fusible hè in bona cundizione.

Tensione di cuntrollu di rilevazione: 50Hz AC220V, è u cunduttorein u circuitu di cuntrollu ùn pò esse troppu longu.L'area di sezione trasversale di u filu di rame ùn deve esse più di 2,0 mm.

Sicondu i requisiti di installazione di u puteresistema di distribuzione, per piacè furnisce interruttori di circuitu adatti per assicurà a sicurità di u persunale è l'equipaggiu.Per piacè verificate l'integrità di u switch prima di a stallazione.

U switch deve esse guardatu in un ambiente equivalente àl'ambiente di travagliu normale cù misure antipolvere, umidità è collision-proof.

Durante l'usu di u pruduttu, l'ispezione generale deve esseeseguitu regularmente (per esempiu, ogni trè mesi di funziunamentu), è se u pruduttu funziona normalmente deve esse verificatu una volta testendu è cunvertisce l'alimentazione.

Mandate a vostra dumanda avà