À propositu di u Condensatore di putenza di shunt autoguariggiante

À propositu di u Condensatore di putenza di shunt autoguariggiante

Tempu di liberazione: 27-Jan-2021

Ci hè dettagli diB(S)MJcondensatore:

Condensatore di putenza di shunt autoguariggiantehè aduprata in u sistema di putenza 50Hz o 60Hz hè principalmente miglioratore:

△ Fattore di putenza,

△ Riduce a perdita di putenza reattiva,

△ Migliora u fattore di putenza,

△ Riduce a perdita di putenza reattiva,

△ Improve a qualità di tensione.

△Scavate a quantità di trasformatore è cusì.

Hè megliu salvà i prudutti di energia chì a cumpagnia ricumandemu è travaglia.

Caratteristiche principali:

1,Compacted and light: U so voluminu è u pesu sò solu 1/4 è 1/5 di u vechju pruduttu per via di una nova film di polipropilene dielettricu-metallizatu.

2, Perdita bassa: Cù a perdita attuale menu di 0,1, poca radiazione, aumentu di a temperatura bassa, è un bonu effettu di conservazione di l'energia.

3, Eccellente prestazione di vendita-guarigione: Quandu una parte di l'isolamentu hè alimentata per via di a sopratensione, hè capace di vende-guarigione in modu di cuntinuà l'operazione, per quessa, l'affidabilità hè migliurata assai.

4, Sicurezza: Equipatu di dispositivi resistenti à l'autodiscarica è di sicurezza à l'internu, a resistenza di scarica interna pò fà scaricate l'elettricità attaccata;Quandu ci hè sbagliatu cù u condensatore, l'equipaggiu di fusible pò taglià l'energia elettrica, in modu chì ùn ci hè più prublemi cù u condensatore, a sicurezza è rcliable.

5, Senza perdite d'oliu: Stu pruduttu hà aduttatu materiali semi-solidi avanzati driips miltin-gpoint più altu di 70 ° C, evite e perdite durante u funziunamentu è prutegge l'ambiente, u condensatore ùn serà micca usatu dapoi a fuga.

 

Ci hè tdati tecnichidi Caoactor:

Tensione nominale: 230V à 1200V, accettà ordine speciale

Capacità nominale: 1 ~ 60kvar, accettà ordine speciale

Frequenza nominale: 50 Hz o 60 Hz

 

Mandate a vostra dumanda avà