Capisci veramente i switches di cambiamentu?- AISO

Capisci veramente i switches di cambiamentu?- AISO

Tempu di liberazione: 19-Jan-2022

2

Cosa hè uninterrupteur isolant

 L'interrupteur d'isolation,canusciutu macari comu lu switch cuteddu, hè un tipu di switch high-voltage.Ùn hà micca un dispositivu di estinzione di l'arcu.Quandu si trova in a pusizioni chjusa, pò purtà u currente di travagliu, ma ùn pò micca esse usatu per cunnette o tagliate a corrente di carica è a corrente di cortu-circuit.Deve cooperà cù l'interruttore di circuit.

 74d13d9ea9358279dd3ac9662d8fdf0

2. U scopu diinterrupteur isolant

 2.1 Tensione d'isolazione: Durante u mantenimentu, l'equipaggiu elettricu hè isolatu da a rete elettrica in esecuzione cù un interruttore isolante per formà una lacuna di scollegamentu evidenti, in modu di assicurà a sicurezza di l'operazione è di u mantenimentu.

2.2 Operazione di spegnimentu: accende l'autobus di salvezza o l'autobus di bypass è cambia u modu di operazione, utilizate l'interruttore isolante è l'interruttore di circuitu per compie.

 In u modu di cunnessione doppia sbarre, l'elementu di cunnessione hè cambiatu trà e duie sbarre utilizendu l'on-off di a pusizione di l'interruttore isolante nantu à e duie sbarre.

 2.3 Accensione è spegnimentu di u picculu circuitu di corrente: L'interruttore isolante hà una certa capacità di accende è disattivà a piccula corrente induttiva è capacitiva.L'interruttore isolante pò esse usatu per e seguenti operazioni durante u funziunamentu:

 ①.Pò esse usatu per cunnette è disconnect transformatori di tensione è arresters.

 ②.Cunnette è disconnect e linee di trasmissione senza carica cù una corrente di capacità chì ùn supera 5A, una tensione di 10kV, è una linea di trasmissione senza carica cù una lunghezza di menu di 5 km è una linea di trasmissione senza carica cù una tensione di 35kV è una lunghezza. di menu di 10 km.

 ③.Accende è spegne u trasformatore senza carica chì a corrente di eccitazione ùn supera 2A: a classe 35kV hè menu di 1000kVA, è a classe 110kV hè menu di 3200kVA.

 2.4 Isolamentu automaticu è rapidu: In certe cundizioni, pò isolà rapidamente l'equipaggiu è e linee chì anu fiascatu à ottene u scopu di salvà a quantità di circuit breakers.

Sì avete qualchì quistiones o qualsiasi bisogni di u produttu, sentite liberu di cuntattatemi.

Mandate a vostra dumanda avà