U più vendutu - Condensatori di bassa tensione

U più vendutu - Condensatori di bassa tensione

Tempu di liberazione: Jul-27-2022

1.Details dicondensatori?

 

U condensatore di putenza di shunt di bassa tensione autoguariggiante hè statu utilizatu in u sistema di putenza 50Hz è 60Hz, migliurà principalmente u fattore di putenza, riduce a perdita di putenza reattiva, riduce a perdita di putenza reattiva, migliurà a qualità di tensione.Scavà quantità di trasformatore è cusì.Hè megliu salvà i prudutti di energia chì a cumpagnia ricumandemu è travaglia.

 

2.Mi paràmetri tecnichiof condensatori?

 

 

Tensione nominale 230V à 1200V, accettà ordine speciale
Capacità nominale 1 ~ 60kvar, accettà ordine speciale
Frequenza nominale 50 Hz o 60 Hz
Angulu di perdita tan¢ 0,1% quandu a temperatura hè 20 ℃
Anti voltage Trà dui poli 2.15 volta a tensione nominale hè 10s, trà dui poli 3kV pezza sceglite u più altu calue 10s, ùn ci hè micca puntuazione perpetuità è lampatu.
Massimu permessu sopra voltage Tensione nominale 1.1time, l'altu permessu sopra a tensione hè più di 8 ore in 24 ore.Tensione nominale 1.15time, ùn hè micca più di 30 minuti in 24 ore, voltage nominale 1.2time ùn hè micca più di 5 minuti, voltage nominale 1.3time, ùn saria micca più di 1 minutu
Max permessu sopra currente hè permessu chì u sopra currente ùn hè micca più di 1,3 volta di corrente nominale, interim sopra currente deve esse cunsideratu sopra voltage, capacità di tolleranza pusitiva è effettu armonicu, iterim sopra currente ùn hè micca più di 1,43 tempu di currente nominale.
Cunnessione U tipu Y, u tipu Y duveria tirare fora attraversu neute, Ⅲtre sezione, tippu monofase, è tutti i tipi di modu di cunnessione, altru modu di cunnessione chì si nota quandu l'ordine.
Pruprietà di scaricamentu a tensione di manca si riduce da √2 Un à sottu à 50V in 3 minuti quandu l'alimentazione hè tagliata.
Standard IEC60831:2012002, GB/T12747-2004

 

3.Main Features dicondensatori ?

 

 

3.1, Compacted and light: U so voluminu è u pesu sò solu 1/4 è 1/5 di u vechju pruduttu per via di un novu dielettricu.-- film di polipropilene metallizatu.

3.2, Perdita bassa: Cù a perdita attuale menu di 0,1, poca radiazione, aumentu di a temperatura bassa è bona effettu di cunservazione di energia.

3.3, Eccellente prestazione di guarigione di vendita: Quandu una parte di l'isolamentu hè alimentata per via di a tensione suprana, hè capace di vende guarigione in modu di cuntinuà l'operazione, dunque l'affidabilità. hè migliuratu assai.

3.4, Sicurezza: Dotatu di dispositivi resistenti à l'autoscaricamentu è di sicurezza à l'internu, a scarica interna resistente pò fà l'elettricu attaccatu scaricatu;quandu culà hè sbagliatu cù u condensatore, l'equipaggiu di fusibile pò tagliate l'energia elettrica, per ùn avè più prublemi cù u condensatore, a sicurezza è affidabile.

3.5.Senza perdite d'oliu: Stu pruduttu hà adupratu materiali semi-solidi avanzati driips miltin-gpoint più altu di 70 ° C, evite e perdite durante l'operazione è prutegge l'ambiente, u condensatore ùn serà micca usatu dapoi a fuga.    

   

4.Perchè Yueqing AIso?

4.1: Ingegneria cumpleta è supportu tecnicu: 3 pruduttori prufessiunali, è squadra di serviziu tecnicu.

4.2: A qualità hè No1, a nostra cultura.

4.3: Tempi di guidà rapidamente: "U tempu hè oru" per voi è per noi

4.4: 30min di risposta rapida: avemu una squadra prufessiunale, 7 * 20H

Guadagna a fiducia di i clienti grazia à a so reputazione pruvata per affidabilità, prestazioni è longa vita.

 

Sì avete qualchì quistioneso qualsiasi bisogni di u produttu, sentite liberu di cuntattatemi.

Mandate a vostra dumanda avà